öncelikle hikayelerevi sitesine bana buu hikayeyi paylaşma fırsatı verdiği için tşkr ederim.öncelikle size kendim ve yengemden bahsetmek istiyorum.ben turgay izmirde 24 yaşında1,84 boyunda esmer son derece atletik yapılı işi ve kariyeri olan bir insanım çevremdekiler tafarından beğenilen bi insanım yengemden bahsedecek olursak onu sizlere nasıl anlatırım bilmiyorum ama yengemin ismi hülya kendisi 58 yaşında 1,70 boyunda 55 kiloda esmer dolgun göğüsleri ve muhteşem kalaları olan bi insandır kendisi son derece bakımlı ve karşısındaki insanın da ondan etkilenmeme şansı 0 dır.neyse hikayemi anlatayım sizlere tanıtma faslı uzadı sanırım biraz.yoğun iş temposundan bunalıp kendimi çeşmedeki yazlığımıza atmıştım 1 ay boyunca arkadaşlarımla eğlenip ve bazende yanlız kalarak kafamı dinli,ycektim yazlıkta tek kalıyorsum gittiğimin ikinci akşamı telefonum çaldı arayan abimdi bana turgay biz iki haftalığına tatil için bi yerlere gitmeyi planlıyoruz yengenle dedi ve senin yanına gelmeyi düşünüyoruz müsaitmisin dedi bende tabi abi ne demek dedim ve bütün planlarımı iptal etmiştim bi.ertesi gün akşam abimler geldi ben evdeyim araba ile yanaştılar evin önüne ist den geliyolardı araba yanaştı bahçenin önüne baktım bunlar çıktım dışarı benim üzeinde şort ve kaslarımı belli eden bir tsört vardı abime hoş geldin dedim bide baktım ki yengem indi arabadan aman allahım o ne gelişti zaten muhteşem olan kadın dahada güzelleşmiş geldi bana neyse içeri geçtik dediler karnımız aç bende dedim dışarda yer ayırttıdım dedim gittik yemek yedik az bişi alkol aldık daha sonra eğlenmeye gidelim dedim yorgunuz dedi abim yoldan geldşk yatalım yarın gideriz daha iki hafta burdayız istersen sen git biz yazlığa gideriz dedi bende olmaz öyle şey yarın hepberaber gideriz dedim eve gittik abimle yengem biz yatalım dediler ve odalarına geçtiler bende aldım iki bira çerez bahçeye geçtim hamakta uzandım hem sallanıyom hem müzik dinliyorum aradan 1 saat falan geçti baktım birisi geliyo gelen yengemdi bana hayırdır turgay yatmamışsın dedi bende uykum yok ama sen yorgundun sen neden yatmadın dedim ben o kadar değil abin çok yoruldu dedi ne içiyosun dedi bende bira dedimbana yok mu dedi bende olmaz mı yaa dedim dolaptan alıp geleyim dedim dur sen ben alırım dedi ve gitti yanıma geldiğinde ayağında çok kısa kısacık bi şort ve üzrinde de v yakalı derin göğüs dekolteli bi tsört vardı neyse bu geldi bana kay bira ileride ben de oturayım dedi bende yerde oturalım dedim ok dedi kilim serdik yere oturduk bi oturuşu vardıkı insan gözlerini alamıyordu bacaklarından ben alamadm yani sigara almak için eğildiğinde ise içene iç çamaşırı giymediğini gördüm deliricektim ben dedim ki yenge hayırdır nerden çıktı bu tatil olayı abim öle tatili falan pek sevmez dedim daha sonra benim le arası açık gönlümü almak için dedi bende hayırdır neyiniz var dedim başladı anlatmaya konu en sonunda benim istediğim yere geldi cinselliğe resmen abin benimle geceleri pek vakit geçirmiyo her insanın bi ihtiyacı var bende zorluk çekiyorum dedi bende haklısın dedim abimde biraz maldır neyse sonra yengem bana dediki bu akşam yemekte kız arkadaşlarından birisi yoktu dedi bende bu sıralar fazla takılmıyorum dedim neden dediğinde ise bende aynı şikyeti kızlardan yana yaşıyorum beni istediğim derecede tatmin eden kız yok şu sıralar dedim desene aynı kaderi paylaşıyoruz dedi bende evet öyle dedim.biralarımız bitmek üzere idi ya yorgunluk çöktü dedi bende geldiğinde duş almadın bi duş al istersen rahatlarsın dedim ben pek sanmıyorum dedi neden dedim duş alınca illaki arkadan bi masaj ister dedi bende dedim ki ooo yengeme bak yaa senin istediğin masaj olsun dedim sen duş al ben sana alasını yaparım dedim gerçek mi dedi evet neden yapmayayım yaa dedim peki ozaman dedi ben dedim ki sen duşunu al ben odamdayım gelirsin dedim ok canım dedi gitti bende odaya geçtim heyecanla bekliyodum neyseki 15,20 dk sonra yengem geldi üstünde bir havlu vardı bütün vicut hatlarını sergilyodu adeta neyse sıhhatler olsun dedikten sonra sağol canım dedi ben şöyle yüz üstü uzan başlayalım dedim ok dedi yattı yüz üstümüthiş bacakları vardı ben yavaş yavaş omuzlarını ovmaya başladım boynuna masaj değil adeta okşuyordum ama içindeki kıpırdıyı hissedebiliyodum neyse sonra ben istersen müthiş bi kremim var gevşersindiyerek onu tavsiye ettim olur hemde çok ii olur dedi ben kremi aldım ırtına sürebilmem için havluyu açmam gerekir dedim sen nasıl istersen öyle yap dedi kendimi sana bıraktım masör sensin dedi bende ok ozaman bana bıraktısan mesele yok dedim daha sonra havluyu açtım aman allahım o ne kalça öyle ölücektim ilk defa bi kadın beni bu denle heyecanlandırmmıştı daha sonra yavaş yavaş aşağılara indim ellerim kalçalarında dolaşıyodu ve oda bana yardımcı olup bacaklarını aralamıştı ben elimle kutusuna dokunuyodum ateş gibi yanıyodu adeta sonra dayacak gücüm kalmamıştı göğüslerini okşamak istiyodum şimdi de sırt üstü dön bakalım deim ok dedi muteşem göğüsleri karşımdaydı elime biraz krem aldım ve göbeğinde elimi dolaştırmaya başladım sonra ellerimi gögüslerine getirdim gözleri kapalı bi vaziyette şimdidedn zevkin doruklarına çıkmaya başlamıştı ben yenge çok güzel bi vicudun var biliyomusn dedim oda bana kıymetini bilen olmadıktan sonra dedi bende ona aslında var ama sende onu bilmiyosun dedim kimmiş o dedi benim dedim müthiş bi haz duyuyorum sana karşı dedim oda bana ya sen senin omayı öyle çok istiyorum ki dedi ve yumulduk birbirimize deliler gibi sevişiyoduk dilimiz birbirmizin dilinde bir elim göğsünde bir elim ise amında dolaşıyodu ve yavaş yavaş aşağılara doğru yalamaya başladım göğüs uçlatı taş gibi sertleşmişti ısırıyordum ve dilimi göğüs uçlarında dolaştırıyodum inleme sesleri gelmeye başlamıştı artık daha sonra ordan daha aşağı inerek önce bacaklarını daha sonra am dudaklarını yalamaya dilimi çevresinde dolaştırmaya başlamıştım oooohhhh erkeğim benm baştan çıkar beni sevgilim durma devam et harikasın gibi kelimelerle beni daha çok tahrik ediyodu sonra altımdan çıktı ve bei sırt üstü yatırdı ve göğsümden yalamaya bir başladı ölücektim sonra benim dalgayı ağzına almaya çalışıyodu önce çevrresinde ufak ufak dairelerle yalıyodu sonra yavaş yavaş ağzına almaya başladı köküne kadar içine alıyodu ağznın deliricektim sonra ben üstüne çıktım sırt üstü yatırdım ve bacaklarını açmasını söyledim ne dersem yapıyodu ve sonra dalgayı bunun amına badana şeklinde sürtüyodum deliriyodu altımda hadi aşkım sevgilim sok artık içime seni içimde hissetmek istiyorum diodu bense yavaş yavaş acele etmeden işimer bakıyodum önce yavaş yavaş kafasını içine soktum oooohhhh aaahhhhh hadi sevgilim hepsini hepsini içime sok hepsini diyodu ben önce ağzını kapadım ve birden hepsini içine soktum elimi ısırıyodu zevkten kopacak sandım bi ara elimin bi parça eti neyse daha sonra hızlı hızlı girip çıkmaya başladım ikimizde kendimizden geçiş çıldırmışcasına deliler gibi sex yapıp zevkin doruklarına çıkıyoduk bana iltifat eden sözler söylüyodu muteşemsin aşkım senin kadınınım artık kölen olmaya hazırım bırakma beni içimden hiç çıkarma dedi bende ona boşalacağımı söyledi evet aşkım bende geliyodum diodu bana ve ikimizde müthiş şekilde patladık ben bütün sıvılarımı içine boşaltmıştım korunduğu için içimde sıcak bişiler dolaşıyo aşkım ne olur içimden hiç çıkma diodu daha sonra ikimizde boşaldıktan sonra ben içinden çıkarmadan hiç hareketsiz bi 5 dk içinde kaldım sonra sabaha kadar 4 kez daha birlikte olduk ama o gece ile kalmadı yaşadıklarımız onuda paylaşacağım sizlerle diğer hikayelerimde şimdilik hoşçakalın

1 yorum

  1. joker // 17 Mayıs 2008 01:38  

    ulan şerefsiz insan abisinin karısına yapar mı hay amına koyam ne piçler var şu dünya da madem kendine güveniyon sana sikcek kız mı yok ! hayret bi şey ya !

Hikaye

Sitemizin amaçı sizlere hikaye okutmaktır.Ufkunuzu açmak için hikaye okuyun.