ben yusuf size gerçek bir hikayeyi anlatacagım sene 2006 temmuz ayındayız teyzem bize gelmiş annem bingöle gitti babam ise tunceliye geçici görev için gitmişti ben ablam ve teyzem eve tek kalıyorduk.ben geceleri ablamı veya teyzemi okşuyordum. Günler böyle geçiyordu.iki hafta sonra ben gece saat 2.00 teyzemin yatağına girip onun ammını okşüyorken bana sarılıp yavaş ol teyzenimi sikiyorsun dedi .yavaş ol yarın hem beni hem ablanı sikersin dedi ve ablan benle konuşurken sexe çok ihtiyacı oldugunu söyledi dudagıma bi öpücük kondurdu ve istesen memelerimi okşaya bilirsin bende hemen memelerine el atıp sütyeninin altından memelerini okşadım ve götüne dayanıyordum ammını okşuyordum ve 1 saat sonra yatagıma geçtim sabah saat 8 de yemek yedikten sonra saat 11 e kadar tv izledik teyzem o arada banyo sobasını yakmıştı ve ablama git bir banyo et dedi.ablam kırıta kırıta gitti ben çıldıracaktım ablam 1.65 boyunda 19 yaşında orta kilolu fıstık gibi bir kızdır teyzem ise 1.70 boy ve hafif kilolu ve 23 yaşında tam bir bombadır.neyse ablam odadan çıktıktan sonra ben teyzemin kıçına bir tokat attım oda bana güldü bir öpücük kondurdu ve gidip ablana söylüyecem dedi bende ok dedim .ve10 dk sonra aba
lam yanıma gelip elimi memelerine götürdü ve hadi dedim teyzem ablanla hazırlanıp geliyoruz sende hazırlan deyip gittiler 10 dk sonra geldiler teyzem tango kilot ve sütyenle ablamda aynışekilde geldiler ve teyzem gelip dudaklarıma yumuldu ben onungöt deligiyle oynuyordum ve ablam bir baktım sikimi yalamaya başladı bende teyzemin ammını yalıtıp dil darbeleri vuruyordum 10 dk sonra sikim tam kıvama gelince bir patladım ablanın yüzü döl doldu ve sikimi tyzemin ammına soktum gelgit yaptık ve 10 dk sonra teyzemi üstüme alıp hoplattım o arada ablamın ammını yalıyordum bisüre sonra ablamı götten sikecemdedim pozisyonu aldık ve yavaş sok hiç kimse sikmedi daha dedi ben yavaş yavaş 20#65533;liyi tamamını kökledim ablam biraz zorlandı ama güzel sikiliyordu ablamla yarım saat sonra ona git bi kahve yap ta dinlenelim dedim ablam tamam dedi ben teyzemi yarım saat siktikten sonra ammı tam olarak açılmıştı elimin tamamını sokuyordum ve onuda götten siktiktan sonra kahvelerimizi içmek için biraz durduk ben ve ablam kalkıp ablamı duvara ön üstü ittim ve kaldırıp ammını yaladım ablasm yeter artık deyip kanepeye uzandı ben teyzemi elinden tutup daha işimiz var dedim onu 1 saat götten siktikten sonra banyoya gidip birbirimizle öpüşüp çıktık vce 1 ay bayunca 1veya iki günde bir sikişiyorduk#65533;byyyyyyyyyy sizide sikmek istiyorum

0 yorum

Hikaye

Sitemizin amaçı sizlere hikaye okutmaktır.Ufkunuzu açmak için hikaye okuyun.