Ask...ask beni mahvetdi. Beni yikti. 16.04.2007 tanidim onu. Okulun en yakisikli capkin cocuguydu. Sevmediyi kiz kalmamisti okulda. Benim arkadasimlada yalanci ask oyunu oynamisti. Zamanla aramiz iyilesti arkadas olduk. bende kandim o kahverengi cekici gözlere... Bir zamanlar arkadasima yaptiklari icin nefretle baktigim gözler beni kendine bagladi... Esiri oldum o gözlerin... Öl dese ölürdüm... Günler gecti ve asik oldum...ilk önce o söyledi...bende sevdiyimi itiraf etdim... Baslangic cok iyiydi. Seviliyordum. Genelde 1 kizla sadece 2 hafta konusup iliskiyi bitirirdi. Ama 3 ay devam etdi iliskimiz... Onun istediyi gibi olmaya calisiyordum. Mini etek giymemi yasaklamisti.. Pazar gunlerinden biriydi. Köye gitcekdi sevgilim. Gitdi sandim. Mini eteyimi giyip sokaga ciktim Arkadasiyla karsilastim sevgilimin. Gezelim dedi. Okulun arka bahcesinde oturduk. Sohbet etdik. Beni öpmeye calisdi karsi koyamadim ve isi zora sokmadim ve kendimi ona teslim etdim Olan o an oldu. Sevgilim ordan geciyordu bi bakti bana beni baskasi sanip yuzunu cevirdi ani bir hareketle basini kaldirip gozlerime bakti aglamaya basladi ben hemen sevgilimin arkadasinin kucagindan kalktim ona taraf gitdim aglayarak kosmaya basladi Benda aglayarak eve gidiyordum mesaj yazdi:hemen bizim apartmanin önüne gel! Geldim. O kucaginda oturdugun kallese ve tum arkadaslarima ilk defa seni sevdiyimi söyledim! Ahlaksiz yikil karsimdan diyip tokat atdi. Gitdim eve...hasret beni öldürüyordu gece teyze kiziyla bira ictik aglayarak evden ciktim sevgilimin oturdugu apartmanin önüne gitdim gece 2ydi. Aglamaya basladim cok kotuydum. Apartmandan cikti sevincle Yaklasip elinden tutdum beni itdi! Eve gitdim! Bicak goturup banyoya gitdim damarlarimi kesdim! Inanin kolumun yarisini kesmistim. Annem gördü hastaneye goturdu beni. Hasreti beni yikti her an onu dusunuyorum. Okulda eroin satan arkadaslarla oturup kalktim. Artik gozlerim karanlik kuyu oldu. Annem anladi. Yikildi. Hastaneye yatdim ama o illet bana herseyi unutduruyodu! Simdi bile muhtacim illete! Allahim al canimi!

0 yorum

Hikaye

Sitemizin amaçı sizlere hikaye okutmaktır.Ufkunuzu açmak için hikaye okuyun.