KUZENİM ASLI
selam arkadaşlar ben 26 yaşında kızlar tarafından oldukça begenilen bir erkeğin meslegim makina mühendisliği
size bundan 10 sene evel yaşanmış ama 100 gerçek bi hikayeyi anlatacağım bir sabah kalkıp dışarı çıkıp sevgilimle buluşmak
için dışarı çıktım sevglimin yanına gidip biraz gezdik sonra evine bırakıp eve geldim kapıyı açar açmaz kuzenim aslı boynuma sarıldı
ha bu arada aslı çok ama çok sexi bir kızdır aslı bana yaz tatili için yanımıza geldiğini söyledi bu beni çok ama çok mutlu etmişti
çünkü ben hem yanlızdım hemde aslı ile küçüklüğümüz beraber geçmişti.
aslı benimle sohbet etmek için yanıma odurup hal hatır sormaya başladı bende Ankarada gezmek isteyip istemediyini sorunca bana hadi gezelim dedi
bende alıp aslıyı biraz gezdirdikten sonra sevgilimle tanışmak istermisin diye sordum olur diyince telefonu alıp sevgilimi aradım heramanki yerdeyim
diyip çağırdım hemen geldi ikisini tanıştırdımkonuştuk eğlendik önce sevgilimi eve bırakıp aslıyla birlikte eve doğru yürümeye başladık
eve geldiğimiz de evde kimse yoktu içeri girdiğimiz de bi not gördüm notta şöyle yazıyordu babanın dayısı öldü ve arkadaki para sizi 3 4 gün idare eder yazıyordu be tel
açıp ne oldu diyince anlattı ben tamam diyip kapadım kuzenime ne içersin dedim o da alkolü bişe getir dedi ben 4 bira alıp geldim kuzenim iki bira içinçe başının ağırdığını söyledi
belliki bira çarpmıştı ben git duş al dedim gidip duş alırken bende etrafı topluyordum bi ses duyunca ne oldu diye aslı nın yanına gittim aslıdan ses yoktu
içeri girdiyimde aslı çırıl çıplak bir şekilde yerde yatıyordu ben kucağıma alıp odaya götürdüm
üstüne bişeler giydirip uyandırmaya çalıştım aslı kendi geldiyinde gitip yine duş almak için banyoya girdi duş alıp çıktığında üstünde bornoz vardı kuzenim gelip baş ucuma uzandı
bende başımı bacağına koydum ve otuduk aslıyla arda uyumuşuz sabah kalktığımda gözlerimin önünde aslını amını gördüm bi şekilde uyurken oldu diyip kalktım
aslı bana günaydın dedi ben arkamı döndüğümde aslı çırıl çıplaktı aslıya ne yapıyorssun diyip git giyin dedim
aslı hadi ama anlamadım deme bana diyinçe ne diyosun sen dedim aslı sana kuzende farklı sarılmam öpmem
farklı giyinme ve sana amımı gösteremden bişe anlamadın mı diyince ben aslında anladınm ama sen benim kuzenimsin sana böyle bişe yapmak istemem dedi aslı
önemli degil diyince hemen dudaklarına yapıştım deliler gibi sevişmeye başladık aslı yavaşça beni soymaya bende o nu soymaya başladım ikimizde tamamen
çıplaktık aslı benimkini ağzına aldı benimki tam anklamıyla kazık gibi olmuştu aslıyıy yatağa yatırıp
yarrağımı götüne naşını soktum inleme geldi aslının içine benimkini bi defa da soktum aslı acı çekiyor ama
bu benim hoşuma gidiyordu götüne boşalınca bu sefer ben sırt üstü uzandım ve aslı amını beniimkinin üstüne getiripyavaşça oturdu kan gelince anladımki o artık benim kadınım dı
üzerimde zıplamaya başladıtam boşalacağım an çıkarıp ağzına verdim ve ağzın aboşaldım hemen hemen hepsini yuttu
gece beraber yattık olayı tekrarladık size tavsiye sikebileceginiz biri varsa hemen sikin gece yatarken
yarrağınızın amında olarak uyumak çok zevkli
1 ay önce sine kadar hala ilişkiye giriyorduk ama hem çocuğum olacağını öğrendim
hemde aslı evlenme teklifi almış artık yapamam çümkü karım benim çoçuğumu taşıyor ona bunu yapamam....
konuşmak istiyen olursa msn adresim barolar_357@hotmail.com

0 yorum

Hikaye

Sitemizin amaçı sizlere hikaye okutmaktır.Ufkunuzu açmak için hikaye okuyun.