Komşu kızıyla arabada sex
Birgün Annem alt kat komşumuza şeker almaya yollamıştı osırada evde kımse yoktu
ziliçaldım tam eve donmeye karar verdimki komşunun kızı geldi dediki nasılsın iyiyim dedim dedi gel içeriye dedim ben şeker alıp gideceğim dedim odada dediki yeni aldığım elbiseleri deneyeceğim sanada gösteririm bakalım beğenecekmısın tabi bende kıramadım içeriye girdim elindeki eşyaları odasına bıraktı bana dediki rahatına bak
tveyi açtı tvde hortbitin sex kanallları gözüma çarptı bılerekmı açtı anlayamadım herneyse ben bıraz tveye baktım bulunduğum odadan kızın odasıda gözüküyordu benımde gözüm yanlışlıkla oraya aldı bide ne görürü oda benı kolluyordu acaba bakacakmı dıye benı görünce cemalettin gelsene dedi tamam dedim yanına gittim o esnada kalp atışlarım 2 katına çıktı küçük cemalettin dışarıdan anlaşılacak şekilde kalkışa geçti dedi banaki fermuarımı kapata bilirmisin kalçalarında başlayarak sırdınakadar kapattım o anda elleri arkasına gıttı ve elleri elerime dokundu benım kucuk cemalettin hepten costu ve benı kendine çektı ben hareketsiz kaldım benım kucuk cemalettine dokunanana kadar tabi benim küçük cemalettine dokunduktan sonra ben hepten çıldırdım vfermarını bıranda açtım elbisesini yırttım ve hemen bacak aralarına eğildim ve yalama ve dişlerimle donuna asılmaya basladım aşağıa doğru donunu çektim kalçalarını oyle bişr sıktım ki kızarmaya basladı bana yavas old dedi sen neymışssin ya dedi tamn hır salmıştım ki kapıdan içeriye bırısı girdi ben sadece fermuarmı açmıstım ben hemen odanın kapısınıdan salona tvenın karsısına geçtim gelen annesıymış il olarak montunu felan çıkardı ondan sonra alığı şeyleri mutvağa götürdü ve sonra benım yanıma geldi oo emalettin dedi hoş geldin dedi benı kucakladı yakın bir temes kurduk annesıyle sonra dıtrek kızın odasına gırdı orada ne olduğunu ben anlayamadım annesi içeriden benı çağırdı ve annesı yarı soyunuk bır sekılde gel içeri cemalettin gel dedi bu çılgın bakırenın ateşiniş sodur dedi tan 4 saat boyca onlarla savaştım anne kız oyle yalıyorlardıki annesını olduracakk gıbıydı kız aralarıda anaşılmamzlık olustu nerdeyse 4 saat sonunda ben bıttım onlarda bırrı bannesı sağımda kıs solumda arada memelerimi elliyorum dişliyorum gücüm bittim ama hırsım bıtmedi herneyse o gece orda kaldım sabah ayrıldım ve her hafta uğramaya basladı bakire komşum ve kızı.
Bakire Komşum Ve kızıyla yatak odasıbda

Bakire, baldız, komşu, penis büyütücü, shex shop, baldız baldan tatlıdır baldız baldan tatlıdır, hikaye, Hocamın Istegi, netten eve, Okul Tuvaletinde, sex,

0 yorum

Hikaye

Sitemizin amaçı sizlere hikaye okutmaktır.Ufkunuzu açmak için hikaye okuyun.