kiz olmak çok güzel
Mrb ben arzu 19 yaşimdayim çok tatli bir transim
ortaokula başladiğim ilk senelerde kiz elbiselerine külotlarina aşiri ilgim vardi

benden dörtbuçuk yaş büyük seda ablamin mini eteklerini ,taytlarini ,bikinilerini geceliklerini giyer makyaj yapar aynada kendime bakar tatmin olurdum çok hoşuma giderdi hatta külotlu çorap giyip okula giderdim erkek arkadaşlarimin kucağina oturur şakayla karişik götümü sürterdim

ablama yakalanmam uzun sürmedi birkerisinde eve gelip onun deri mini eteğini giymiş dantelli küloduyla odamda oturuyorken ablam yakaladi önce kizdi ama sonradan önüme geçemeyeceğini anladi

aslinda çokta güzel olmuşsun dedi o gün epey dertleştik benim kiz olmaktan aşiri zevk aldiğimi hayatima öyle devam edeceğimi söyledim ve o seneden sonrada tamamen kiz gibi giyiniyordum

artik dişari taytla mini etekle ve makyajla çikmaya başlamiştim sonra ordan taşinmak zorunda kaldik vucudumda hiç kil kalmamişti göğüslerimi çeke çeke limon kadar yapmiştim ellerim bakimli bacaklarim pürüzsüzdü banyoda bataryanin ortasindaki şeyi çikarip arkama sokar kendimi tatmin ederdim

ondört yaşima gelmiştim geceleri konbinezonumla gstring külodumla yatar çok zevk alirdim bir gecede öyle yattim ablam arkadaşlariyla dişari yemeğe gitmişti saat kaçti bilmiyorum bir elin kalçalarimda dolaştiğini gördüm berk ti ablamin arkadaşi içki içmişler ablam gözünü açamiyordu

berk ileri gidip kalçalarimi öpmeye başladi uyanmiş gibi yapip berk yapma sen eniştemsin dedimsede anlamadi ve o anda en sevdiğim şeyi yapti orta parmağini götüme soktu inanilmaz zevklenmiştim

sol eliyle fermuarini açti kalkik sikini uzatti ilk defa bir siki ağzima aldim uzun bir müddet emdim berk arkama geçti üstüme yatti seni uçurucam benim karim olacaksin dedi berk ben hiç vermedim sokma dedim ama o gidip geliyodu deliğim sikini hissediyor aslinda çok zevk aliyor ama korkuyordum

berk sikini deliğime oturttu abandi çiğlik attim eliyle ağzimi kapadi dahada bastirdi gözlerimde şimşekler çakti çok geçmeden hepsini içime akitti tuvalet ihtiyaci hissettim götüm çok aciyordu banyoda havluya kan bulaşti evet deliğim kanamiştiyikanim odaya gittim
berk benim yatağima yatmiş bakiyordu gel canim benim dedi kucağina aldi beni dudaklarimi öptü sen benimsin senin herşeyini ben yapicam ne lazimsa dedi hali vakti iyiydi

hakkaten yapti artik onun karisi gibiydim ve ablamin da öğrenmesi fazka sürmedi bana herşey aliyor dktor bakimimi yaptiriyordu göğüslerim kalçalarim artik kiz gibiydi ama benim sikime bayiliyordu bazen ağzina alip boşalmami istiyor
işte böyle ben böyle trans oldum
bilgisayarda bazan yazişiyorum isterseniz sizde ekleyin ama cam aç diye baski yapmayin
hepinizi öpüyorum
arzu_771989@nethikaye.com

kiz olmak çok güzel

7 yorum

  1. Adsız // 14 Mart 2008 09:47  

    harika bi duygu olmalı..ben de bi travestiyle hem aktif hem pasif olmak isterdim...ama en büyük hayalim eşimle birlikte grup yapmak..

  2. ibo_86 // 5 Nisan 2008 04:47  

    berkin yerinde olmak isterdim. senin tadına bakmak için. msn adresim ibofiz@hotmail.com ekle pişman olmazsın.

  3. deli-mawis // 25 Nisan 2008 06:29  

    güzel bir hikaye okurken çok tahrik oldum kadın sevgilim var herşeyi yapıyoruz ama arada böyle parlak pasifleri canım istemiyor değil yani 1 kez denedim çok hoşuma gitti istanbuldan parlak pasifler eklesin mailim bu deli-mawis@hotmail

  4. murat // 12 Mayıs 2008 09:58  

    seni sikmek ve götüne pompalamakisterdim çook tahrik edici.seninle bir araya gelsek neler yapardm sana neler o berkin yerinde olmak isterdimm ve olmak istiyorumm msn adresimi bıraktım.ulaşşş.öptüm(amından her yerinden)

  5. şakir // 17 Mayıs 2008 07:25  

    senin götünü yalamak götünü içine boşalıp sonrada ağzına boşalmak göğüslerinin arasına yarrağımı sokmak sonra önce amına sonra götüne sokmak isterdim seni siken adam şanslı helal olsun ona.

  6. şakir // 17 Mayıs 2008 07:26  

    okurken insan kuduruyor yarrağım kalkıyor.götünün deliği büyümüştür peki bakiremisin

  7. Adsız // 26 Mayıs 2008 02:28  

    Hikayeni okurken diğer arkadaşlarında yazdığı gibi zevkten eridim desem yeridir. Bende seni tanimak isterim ama verdiğin mail adresine gönderdiğim mailler maaalesef geri geliyor. Umarım buraya sık sık uğruyorsundur ve mesajımı görürsün. msn ve mail : sedat_arkun@hotmail.com bekliyorum

    gülşahak sana nasıl ulaşabilirim bilmiyorum ama aranıza katılmak isterim.

Hikaye

Sitemizin amaçı sizlere hikaye okutmaktır.Ufkunuzu açmak için hikaye okuyun.