zevk delisi
zevk delisi
zevk delisi
slmlar size başimdan geçen bir olayi anlatacağim tamamiyle gerçektir....
adim hüseyin 23 yaşinda liseyi bitirmiş ve çalişmayan biriyim daha doğrusu çalişma ihtiyaci duymayan biriyim....bu yüzden sürekli seyahat ederim arkadaşlarimin yanina akrabalarin yanina anlatacağim olay 3 gün önce başimdan geçen kesinlikle gerçek bir olaydir
xxx şehire ablamlarin yanina gitmiştim eniştem görev gereği bu şehirdeydi. ablamlarin alt komşusu ayşe adinda bir kadin vardi bu kadin 32 yaşinda 3 çocuklu evli biriydi kocasi çalişmaz babasinin parasini yerdi gayet varlikli insanlardi oturduğumuz apartman onlarindi neyse buraya geleli 2 ay olmuştu başlarda komşuya karşi içimde hiçbir his yoktu o gün ablamlar misafirliğe gitmişlerdi bense misafirlik olayindan hoşlanmadiğim için gitmemiştim evde oturmuş tv seyrediyorum birden kapi çaldi gelen ayşenin küçük kiziydi beni aşağiya çağiriyor bilgisayarlarinda sorun olduğunu sölüyorudu anahtari alip aşşaği indim ev de küçük kiz ve ayşe vardi kocasi dişarda diğer çocuklarda okuldaydi neyse bilgisayari hallettikten sonra tam çikiyordum ayşe okan gel bi çay iç dedi öyle git dedi çocuk bilgisayar başindaydi mutfağa geçtim çay koydu çayimi yudumladim birden ayşenin üzerinde kazak altinda uzun bir etek başindada çemberi vardi südyensiz olduğunu farkettim bu kadini gördüğüm kadariyla namuslu biri olarak biliyordum neyse birden bana okan sana bişi sölücem ama armizda kalacak peki ayşe abla dedim ya bizim hayirsiz kocayla uzun zamandir yapmiyoruz çok istiyorum ama hayvan herifin keyfi bir türlü gelmiyo acaba... dedi ve kafasini önüne eğdi sonra bak eğer istemiyorsan hiç sölemedim farzet ve kesinlikle aramizda kalsin dedi.... biraz durdum ve gülümsedim peki olur dedim hemen elimi tuttu ve çocuğa görünmeden yatak odasina geçtik çocuk beni gitti biliyordu neyse yatak odasina geçer geçmez dudaklarima yumuldu hemen karşiliğini verdim ve10 -15 dakka boyunca ayakta öpüştük sonra yavaşça yatağa uzandik önce o benim üstümdekileri çikardi sonra ben onun ufak ve diri göğüsleri vardi amida yeni traşlanmiş belliydi her yerini yaladim iyice azmişti belli nolur okan sik beni diye yalvariyordu hemen kafasini eğip sikime uzattim ağzina almiş yalamiyor sömürüyordu galiba çok uzun zamandir ilişkiye girmiyordu yeter artik okan sik deyince hemen doğrultup bir çirpida amina geçiriverdim dediler gibi sikişiyorduk çocuk yan odada olduğu için sesini çikaramiyordu bağiramadiği içinde vücudumu tirmaliyordu çok kisa bir süre içerisinde ikimiz birden boşaldik hemen arkasina geçtim deliğe dayadiğimda çokta fazla zorlanmadi belli ki kocasi daha önce onu götten sikmişti ikincisinde ben göt deliğine boşaldim ama o daha gelmemişti hemen benim kini uyandirdi 3, ye oda boşaldi kocasinin gelme olasiliği olduğu için kisa kesmek zorunda olduğunu söledi giyindik çaktirmadan kapiya yöneldik kapida dudağima bir öpücük kondurdu ve bunu sik sik tekrarlamamizi istediğini söledi merak etme seni sik sik sikicem dedim ve gittim......
zevk delisi

0 yorum

Hikaye

Sitemizin amaçı sizlere hikaye okutmaktır.Ufkunuzu açmak için hikaye okuyun.