baldız baldan tatlıdır baldız baldan tatlıdır
baldız baldan tatlıdır
baldız baldan tatlıdır
Selam ben recep 37 yaşindayim baldizim melikede 26 yaşinda bir afettir dolgun göğüsleri ve mükemmel fiziğiyle beyaz teni birleşince harika bir güzellik çikiyor ortaya neyse konuya girelim

Temmuz başlarsinda düğüne giderken baldizi ben alacaktim tam evlerine gittim ki aman allahim karşima çikan bir afetti beyaz kloş bir mini etek bordo dekolte body askili topuklu bir ayakkabi çok tatli bir makyaj yapmişti yani beni daha evden çikmadan bitirmişti bile bacanak yurt dişina gittiği için ben almiştim merdivenlerden inerken bana enişte beni bu akşam sen eğlendir dedi bende bakariz diye yanit verdim
Aşağiya arabanin yanina indik arabaya bindik ama baldizin bacaklari tamamen ortaya çikti benim alette çildirmaya başladi dayanamadim ve baldiza melike harikasin çok sexi duruyorsun bu gece beni mahfedersin dedim oda bana güldü devam ettik salona geldiğimizde herkes ona bakiyordu neyse oturduk ailece eğlendik baldizla dans falan ettikama dans ederken zaten ben kendimden geçtim melikede bunun farkindaydi ve bana arada bir enişte nasil beni istiyormusun demişti bende evet ama baldizimsin dedim daha sonra bana baldizinsam ne olmuş dedi masamiza geri döndük oturduk ve oynayanlari izlemeye başladik birden ayaklarimda bir şey hissettim baldizimin ayağiydi bu tabiî ki masanin altindan benim aleti ayağiyla okşamaya başladi ama benm zor duruyordum patlasam üzerimde beyaz pantolon var belli olacakti bende yapma dedim anladi ama arada bir yokluyordu beni ateşli tutmaya çalişiyordu neyse düğün bitti evelerimizin yolunu tuttuk ben bizimkileri biraktim baldizi evine götürmek için tekrar devam ettim ave vardik ki gel yukari çikalim sana kahfe yapayim yorgunluğun gider dedi yukari çiktik ama benim içim kayniyordu nasil başlasam diye ama korktuğum olmadi ve benim istediğimi o yapti
Birden kollarim sarildi ve bende kollarimin arasina aldim ve öpmeye başladim nasil emiyordum dudaklarini anlatamam
Deliriyorduk ikimizde ayakta bayaği bir öpüştük sonra beni içeri yatak odasina götürdü amina elimi attiğimda islanmişiti ve simsicak ami vardi eteğini kaldirip tangasinin yanindan biraz elledim parmağimi amina sokup çikartiyordum ve bir müddet sonra başladim yalamaya dil atmaya başladim ve am sularini yaladikça kuduruyordu çiğlik atiyordu göğüs uclarini sikip dudaklarini isiriyordu bense aminin derinliklerini yalamaya devam ediyordum sonra melike kalkip benim makineyi yalamaya başladi 23 cm koparacak gibiydi emdikçe emiyordu okadar kuvvetli emiyorduki içimi çekip çikartiyordu sanki sonra yavaş yavaş üzerindekileri çikartip o tatli göğüslerini yalamaya başladim artik bana yalvariyordu sik beni diye bende önce yarağimla amina vurmaya başladim ve am dudaklari şişmeye başladi sikilmeye sikilmeye hazir duruma gelmişti artik ve bende.
Birden soktum içine ateş gibiydi yaniyordu amciği ama deli gibi hirliyordu zevkten ben vurdukça o inliyordu sonra domaltip göt deliğini zorlamaya başladim kafasini soktuğumda artik ağzini tutmak zorunda kaldim deli gibi bağiriyordu çünki
Birden soktum ama dehşet bir zevk vardi daracik göt deliği beni iyice delirtmeye yetmişti bile birkaç gel gitten sonra götünde boşaldim ve sipremlerim dişari taşmişti aleti çikartip sildi ve tekrar yalamaya başladi ama nasil bir yalamak anlatamam vakum gibi çekiyordu benim alet taş kesildi ve ayağa kalkip üzerine oturdu enişte sik beni kocamdan daha iyi sik deyip üstümde hoplamaya başladi sanki daha önce kimse sikmemiş deliriyordu ve ağzindan çikan sesler 80 yaşinda adami bile diriltirdi
Bende delirecek gibi sikerken o da zevk çiğliklari atiyordu aldiği zevki anlatmak imkansiz yaşamak lazim tekrar içine boşaldim ve ben kalkip eve gittim artik her firsatta baldizi sikmeye gidiyorum ve her seferde değişik fanteziler deniyoruz bana ulaşmak isteyenler yazabilirler sizlerden mailk bekliyorum

baldız baldan tatlıdır baldız baldan tatlıdır
baldız baldan tatlıdır

Hikaye

Sitemizin amaçı sizlere hikaye okutmaktır.Ufkunuzu açmak için hikaye okuyun.