Vajinam Kızardı Vajinam Kızardı



Merhaba. Ben meltem. 19 Yaşımdayım. 2 Gün önce yasadıgım anımı sizle paylaşmak istedim. Evinim yakınındaki parkta yürüyüse çıkmıstım. O sırada bana sürekli bakan ve benim de dikkatimi çeken bir erkek yayıma geldi. Tanışmak istdiğini söyledi. Zaten benimde arkadas cevrem çok geniş oldugun için bir üye daha katmak istedim. Biraz konustuktan sonra konu sekse geldi ve bana 2 aydır sevişmediğini söyledi. Çok şasırmıstım. Nasıl dayandıgını falan sordum yastıklarla vb... Eşyalarla ilişkiye girdigini söyledi. Bende tam 4 gündür sex yapmamıştım. Onun pantolonunun üstünden, kalkan penisini görünce iştahım kabardı ve zevk sularım akmaya başlamıştı bile. Taner`i evime davet ettim. Biraz konustuktan sonra ben odama geçtim ve üstümü değiştirdim. Daha dogrusu soyundum:)sadece tangayla kalmıştım. Tanerin karsısına öyle çıkınca çocuk sok oldu!sanırım beklemiyodu böyle bir seyi. Ama o da bundan şikayetçi değildi. Öpüşmeye başladık. Taner beni kucagına aldı yataga attı. Vajinamı yalamaya başladı sonra penisini sulanan vajinama yerlestirdi ve bir hamlede kocaman penisini içime gömdü. Ben 4 günün acısını o ise 2 ayın acısı çıkartırcasına delice seviştik. Beni domalttı ve arkamdan girmeye başladı. Artık doruklardaydık. seksin en uç noktasına gelmiştik. Bacaklarımı araladım ve tanere tüm gücüyle içime girmesini söyledim. Öylesine sert vuruyordu ki kıpkırmızı olmuştu vajinamın çevresi. Yaklaşık 20 dakika seviştik. Artık tükenmiştik. Yataga uzandık ve saatlerce . öpüştük. Sonraki günlerle tanerle 2 kez daha ilişkiye girdim. Onlarıda sonra anlatırım artık. Yeni mail adresim: meltem5210@mynet. Com lütfen e-kart göndermeyin. Meltem..... Sitenizi süzenli olarak takip ediyorum. Hikayemi eklerseniz bana mail göndermenize gerek yok bay editör. Sevgiler

Vajinam Kızardı Vajinam Kızardı

1 yorum

  1. ibo_86 // 5 Nisan 2008 04:54  

    benle de yapmaya varmısın. msn em ibofiz@hotmail.com ekle.

Hikaye

Sitemizin amaçı sizlere hikaye okutmaktır.Ufkunuzu açmak için hikaye okuyun.