Okul Tuvaletinde
Adım olcay 18 yasında ıstanbulda oturuyorum. Benım cok hoslandıgım bır kız vardı sınıfta ama kız utangacmıydı artık bılımyorum ama kıza her pas atısımda bana gerı gelıyordu ama ben kararlıydım bu kızı becerıcem ve yaptımda mayıs ayının ortalarındaydı sanırım okulda ben yıne gozlerımle kesmeye baslamıstım nili ama her defasında o benden gozlerını kacırıyordu ikinci ders olmustu ben artık umıdımı kesmıstım ama o ucuncu derste olanlar olmustu Ders bostu ve herkez bırseylerle ugrasıyordu benım yanıma gelerek olcay benımle tuvalete kadar gelırmısın dıye rica ettı bende kıramadım ve tuvalete gelınce orda bana onu begenıp beyenmedigimi sordu bende evet diyince direk dudaklarıma yapıstı cok heyecanlıydım diken diken olmustum ama o cok sakindi bır yandan mutlulugu tadarken bır yandanda telas vardı tuvalete bırı gelecek dıye ama bunu ona soyledıgımde bosver kımse gelmez dedı bende bır cozum buldum nili direk kapıya yapısıtrdım ve bacaklarını oksamaya basladım ordan kalcalarına usulca sokuldum cunku orda benı beklıyen bır . hedıye oldugunu bılıyordum ve ılerledım kalcalarını kavradım ve elımı kiloduna soktum aman tanrım nasıl ıslanmıs ve oksadım bır sure sonra gogulerını yalaya yalaya amcıgına ındım 5 dakıka falan yaladım sonra sıra ona gelmıstı. Kas katı olan yarragımı agızına alarak yalamaya basladı bogazına kadar alıyordu ben zevkten kudurmustum sonra bunu kapıya . yuzu dönük yaslıyarak dar gotune kas katı olmuş yarragımı soktum inlemeler onu mutlu ettigimin gostergesıydı buyuk bır hızla ılerı gerı ıleri geri gittikce ınlemeler artıyor ve bende o derece mutlu oluyordum tam bosalacaktımkı zil calmıstı hemen ustumuzu gıyınerek dısarı cıktık ve kulagıma yaklasarak aksama evde beklıyorum senı dedi ve aksam hıncımı aldım catır catır 4 posta becerdim onu.... (Eger bu basımdan gecen hikayeyi begendiysen belki senınlende yasamam mümkün) olcay... Maillerinizi bekliyorumGönderen: olcay

Okul Tuvaletinde

0 yorum

Hikaye

Sitemizin amaçı sizlere hikaye okutmaktır.Ufkunuzu açmak için hikaye okuyun.