ben hikmet bayan kuaförüyüm işe bayan eleman aldığımdan beri sir ağda yazısı astım her gelen sir ağda yaptırıyordu bayan elemanım ogün izin günüydü ve iki tane güzel bayan geldi sir ağda yaptıracaktıkta dediler bende bayan eleman bugün izinli ama isterseniz ben yapabilirim dedim hiç tereddüt etmeden tamam dediler ben ağdayı getirdim ve iç çamaşırınızı çıkarın dedim çıkardılar ve karşımda 2 kıllı amcık duruyordu birden tahrik olmaya başladım ilk önce yatın dedim adğdayı sördüm fırsattan iştifade dokunuyordum en sonunda dayanamayıp kadının amını yalamaya başladım kadın hiç tereddüt etmiyor akssine zevkleniyordu öteki bayannıda yanıma aldım ve benım21 cm liği çıkardımkadının amına zorla soktum ve kelmeye başladım öteki yerinde duramıyordusende gel diyip onada soktun ikiside delirmiş gibiydibirisi üstümde oturuyor birisinin amını parmaklıyor yalıyordum ve bereber patladık ben ikisininde memelerini azına aldım yalıyordum onlarda benin sikimi emiyolardı tam o sırada ben ikisinin azına tekrar patladım tam zevke gelmişken kadın işçi giri verdi sonra ne olduğunu başka bir gün anlatırımm

2 yorum

  1. Unknown // 20 Mayıs 2008 03:20  

    allah belanızı versin hepiniz orospu çocuğusunuz kadınların hepside orospu olmuş sizin gibi orospu çocukları ve orospular olduğu sürece bu ülke bataklıktan çıkamaz sikinizi amınızı her neyse nereye sokacaksanız yada sokturacaksanız bunu türkiyede yapmayın bu tür insanlar memleketten ya def edilmeli yada asılmalı yada siki amı her neyse işte ibreti alem için kesilmeli ilişkiye girmek birşey değil bu çok doğal birşey ama bu kadar göz önünde olması ve anlatılması beni türk olarak utandırıyor az insan olun hayvanlaşmayın allah belanızı versin....

  2. ekremasi // 9 Haziran 2008 11:03  

    kızım bunlar ne kı bu gene ıyı bacısıyla yapan bıle varmıs duydumn tuylerım dıken dıken oldu..........yaw bunlara ınsan demek cok zor tuğbacığım

Hikaye

Sitemizin amaçı sizlere hikaye okutmaktır.Ufkunuzu açmak için hikaye okuyun.