Merhaba benim adım eda, 21 yaşında sarışın ve çok dikkat çeken bir kızım. Zaten başıma ne geldiyse bu yüzden geldi.Anlatacağım bu hikaye tamamen gerçek ve yakın zamanda başıma geldi. İnternette yeni insanlarla tanışmayı çok severim, üye olduğum bir siteden de yakışıklı kibar bi adamla tanıştım. Uzun bir zaman chat yaptıktan sonra beni evine davet etti.Denemekten zarar gelmez deyip gittim. Zaten seksi çok severim onunla da hoş bir gece geçiririz diye düşündüm. Gittiğimde hemen dudaklarıma yapıştı ve elbiselerimi çıkarmaya başladı, fotoğraflardan çok daha güzel olduğumu söylüyordu.Sonra yatağa bağlanmaktan hoşlanıp hoşlanmayacağımı sordu. Fena halde azmıştım ve peki dedim, sonra beni çırılçıplak yatağa bağladı ama sikmedi odadan çıktı gitti. Nolduğunu anlamaya çalışıyordum, aradan 15 dakika geçmişti ki 2 adamla geldi. İşte mal bu dedi, adamlar çok beğndiklerini söylediler sonra ikisi de soyundu, sikleri kocamandı, bütün gece bizimsin orospu dediler, o an beni satmış olduğunu anladım ama artık yapacak birşey yoktu kendi ayağımla gelmiştim.Adamlardan biri amımı parmaklamaya başladı,istemesem de sulanmıştım, adam, madem istiyorsun seni hemen sikeyim o zaman orospu, dedi sonra bir hamlede sikini amıma soktu, canım yanmıştı ama ses çıkartamadım çünkü diğer adam bu sırada sikini ağzıma vermişti.Bir süre böyle devam ettiler ve biri amıma diğeri ağzıma boşaldı ama doymamışlardı. O kadar para saydık seni götünden sikmeden bırakmayız dediler. nolur yapmayın diye yalvardım , sen orospu değilmisin ne istersek yapacaksın, dedi birisi. ben biraz daha yalvarınca bana bir tokat attı ve beni çözüp bir hamlede götüme girdi. acı dayanılmazdı o boşaldıktan sonra diğeri de götümü sikmeye başladı, artık acımıyordu götüm alışmıştı, zevk almaya başladım bu arada ikisi de boşaldılar. Tam bitti sanıyordum ki 2 adam daha girdi içeri. orospu de güzelmiş dediler ve beni tekrar bağladılar.o gece amım götüm fallafoş olana kadar defalarca sikildim, hatta 4 adam birden aynı anda sikti beni. Biri götümden diğeri amımdan sikti kalan ikisi de elime ve ağzıma verdi. Orospu olmuştum. Sonra sabaha karşı internette tanıştığım yakışıklı gelip bir adam beni sikerken kameraya çekti. Sabah bana kıyafetlerimi verdi yıkan git orospu dedi. Ama ne zaman istersem geleceksin artık kaçışın yok yoksa bu kaseti bütün tanıdıkların izler dedi. Artık her aradığında gidiyorum genelde parti veriyor ve önce striptiz yapıyorum sonra partideki herkesle sikişiyorum. İyi de para kazanıyorum ama bunlar sır ve umarım kimsenin haberi olmaz..

13 yorum

  1. kurnaz // 15 Mayıs 2008 05:10  

    eda senı ben de sıkmek ısterım sen nasıl olsa orospu olmussun benim cvpa onaylamak ıçın işte msn adresim kurnaz_1301@hotmail.combeklıyorum cnm senın hem amını sıkmek hemde gotunu ve her tarafını sıkmek ıstıyorum

  2. Unknown // 18 Mayıs 2008 02:36  

    eda bende seni güzel bir şekilde yalamak ve sikmek isterim.çok güzel sikerim mrmnun ederim seni. adnan_ahmet@hotmail.com

  3. Unknown // 20 Mayıs 2008 03:24  

    hepinizin allah belasını versin sikinize amınıza felç insin siz türk olamazsınız hiç birinizin pislik gevurlardan bir farkınız yok siz hayvan bile olamazsınız sizin türkiyede yeriniz yok bela almaya çok meraklısınız heralde sizin gibileri asmalı

  4. turgay soner // 28 Mayıs 2008 06:32  

    edacım, beni de sıraya yazar mısın...seni saatlerce çatır çatır sikmek isterim...

  5. turgay soner // 28 Mayıs 2008 06:33  

    edacım ben turgay tekrar... e-mail adresimden bana ulaşabilirsin, yasa.hayatini@gmail.com

  6. selin // 2 Haziran 2008 07:26  

    eda sana bişe diyim mi sen insan değilsin hakikaten bunu bi kız yazmış olamaz madem bu kadar kişi öğrendi ne iye o kadar gittin seni asmak lazım işkence çektirmek lazım ama sana yazık değil seni doğuran o annene acıyorum biliyo musun sen de acınacak haldesin hastasın geri zekalı allah senin de o insanlarında belasını versin sen hakkaten de ....

  7. engin // 8 Haziran 2008 04:06  

    engin_-030@hotmail.com

  8. alp // 8 Haziran 2008 09:37  

    çok güzelsiniz demek ki yoksa seni niye çağırsın adamben burdan konuşamam msnden kouşalım msn adresim crayz_serseri_28@hotmail.com beni ekle konuşalım

  9. selçuk // 14 Haziran 2008 06:26  

    bende bir erkeğim yaşımda 24 eda senin yaşında genç senin sana yazıktır acık sözlüsün yardıma ihtiyacında var iyiki yazdın paylaştın hiç değilse başkaları bu yanlışı yapmasın diğerlerine sesleniyorum belkide o kız sizin bir akrabanızdır böyle teklifler yapmayın düşene vurmak bize yakışmaz eda nereye kadar böyle gidicek böyle giderse ailen eninde sonunda öğrenir ALLAH sonsuz merhamet sahibir sen yaradana sığın ne olursan ol her ne yaptıysan YARADAN bağışlayıcıdır hem sen polise sığınırsan sana bunu yapanlar ağır ceza alır çünkü şantaj ağır bir suç istersen sana bu konuda yardım edeyim lütfen bayan arkadaşlar eda biryanlış yapmış hatasını kabul etmiş dışlamıyalım onu geri kazanalım esas ona bunu yapanları bitirelimki diğer edalar onların kurbanı olmasın yardım istersen ben hep burdayım umarım sana uzatılan bu ele hayır demezsin görüşürüz inşallah eda selcukluuu@hotmail.com

  10. laçin // 17 Haziran 2008 07:16  

    eda sen insan değilsin hiç bişe değilsen hayvan dedsem oda değilsin hayvanlara hakaret etmiş olurum bide bunu marivet gibi anlatıyorsun bi kızızn başına böle bişe gelse kız utancından ölür intihar eder sen diosunki bn bu işi seviyorum sen bu işi seviyorsun git genel eve çok beğeniolarsa seni senin müslüman oldunu sanmıyorum sen hiç bir dinden olamdazsın bı kadarda olmaz san kzıma değil acıyorum haline sadece bunu diyorum bnce aklına başına topla senin ailennin durumuna üzülüyorum seni doğrup bu yaşa getirmişler ve senni yptıklarına bak senin psikolojik tedavi görmen gerekiyor hastasın sen diğer dünyada nasıl hesap vericeni bilmiyorum allah yardımcın olsun dicem ama..

  11. laçin // 17 Haziran 2008 07:18  

    selçuk diyorki dışlamayalım bzm niyetimiz dışlamak değil sadece kendine gelmesini sağlamktır inş. bu yoldan çıkarsın ama çapa göstermesi gerek

  12. Adsız // 17 Haziran 2008 13:29  

    gerçekten allah sizin belanızı versn dcek bşe bulamıorm askerlerimiz dağlarda mayın ararken bu türkiye onları yalnız bıralmazken her gün onlarca askeri şehit verirken siz bu dünyayı 3 kuruşa satıcak adamlarsınız

  13. korhan // 18 Haziran 2008 11:05  

    istediğin zaman kurtarabilirim seni o pisliklerden senin yerinde çok kişi olabilirdi bana yaz kunanar@hotmail.com

Hikaye

Sitemizin amaçı sizlere hikaye okutmaktır.Ufkunuzu açmak için hikaye okuyun.