ArDa__+19 MrB İsT_nin sexsi sarışın bayanları hemen konuya gelcem iş için LEKE mağzasına gittiğim satış personeli olcaktım neyse gittim sarışın bi satış personeli wardı neyse işe alındım 1-2 hafta oldu sarışınla az buçuk samimi olduk bn üstünde playboy olan bi elbise giymiştim gördü ve sordu sen gerçekten de PLAYBOY_musun dedi evet playboyum diyerek cvb verdim ve ogünden sonra anca bni playboy diyerek çağırıyodu genç müşterilerin yanında bile hoşumada gidiyodu açıkçası nese tlf numarmı bulmuş nerden bulduysa galiba lavuba için gittiğimde masaya bırakıyodum tlf ordan almış herneyse cumartesi akşamı aradı saat_10:00
10:30 gibiydi playboy ne haberdei bnde gecenin bu saatinde süperim dedim yani bnde hazır cvblar meşurdur güldü ve bana gelirmisin dedinerde oturduğunu bilmioruum dedim dadresi verdi bnde taksiciye verdim götürdü kapıyı açtığın da gecelik entarisi wwar dı korkuyorum dedi evde yalnızım dedi bn de sorun değil bn geldim dedim ve içeri geçtik bi tane JC getirdi ve ışıkları kapatıp slow bi müzik açtı mavi ışıklar sexsi duruyoduuu bn zaten ilk günden beri anlamıştım bunun beni istedeğini ama çaktırmıyodum kollarını omzuma attı ve seni isityorum ArDa dedi ve yavaşça dudaklarımı öpmeye başladı bn de elimdeki kadehi bırakıp belinden tutup boğaz bölgelerini öpmeye başladım ve yatak odasına gittik bn yavaş yavaş onu soyuyodum üstündeki elbiseli çıkardım ve beyaz iç çamaşırları kaldı yha sarışınlara beyaz yakışıoo harbiden çk sexsi duryodu yaa onları da çıkardım yatağa girdik bn vajinasını yalıyodum oda yala yala em bitir onu diyerek inliodu bn adeta emzik gibi emiyodum sonra yukarılara çıktım göğüslerini yalamaya onları bi güzel yladıktan sonra tekrar vajinasına yöneldim tekrar yaladım çünkü vajinasını yalkamak hem bene hemde ona çok büyük bi zevk verioodu neyse bacaklarını ayırdım ve arasına yavaş yavaş girdim bakire değildi neyse değdiriyodum bu ona öle bi zevk verioo du ki hadi yhaa gir artık içieri diyip kollarımı sıkıoodu bn yavaş yavaş girmeye başladım bu sızlıoduu ve birden yüklenmeye başladım hızlı hızlı git gel yapıyorummm bu acıdan ve de zevk_ten dolayı sırtımı sıkıooduu hızlı hızlı parçala bniii diye bağırıyoduuuu bn gelgitlere hızlanmıştım motor gibi gidip geliyodumm buu ahhhh ahhhhhhhh diye bağırıyoduu bnde bağırmaya başladım evetttt ooooo ohhhh diyerek ve birden göğüslerine doğru büyük bi ihtişamlı şekilde boşaldımmm sonra 1 kere daha girdim ilşkiye yarın tatildi nası olsaaa yattık sabaha kadar göğsümün üstünde uyumuş cnm bnim yhaa#65533;..

hikayenin devamini anlatacagim görüşmek üzere

0 yorum

Hikaye

Sitemizin amaçı sizlere hikaye okutmaktır.Ufkunuzu açmak için hikaye okuyun.