otobuste başladı evde bitti
merhabalar ben 35 yaşındayım karım30 karımın adı melek karımın fiziği düzgün sayılır 175 boyundadır taş gibi memeleri ve kalçaları var bakımlı ve çok çekicidir

neyse konumuza dönelim karım melekle pazar günü kadıköye sinemaya gidelim dedik evden çıktık öğlen saatleriydi

otobus geldi ama bayağı kalabalıktı neyse bindik ben bindi eşimarkamdan bindi onun arkasındanda başkaları bindi ama biri 40 yaşlarında bir adam karım meleğe iyice yapışmıştı ve oldukça rahattı karımın yüzüne baktım kızarmıştı sesimi çıkarmadım bakalım bana birşey diyecekmi diye bekledim

baktım hiç sesi çıkmıyor ben az daha ilerledim onlar kaldı adam adı muratmış öğrendim meleğin kalçalarından kavramış sanki kocası bendeyilim gibi karımın götüne yarağını yaslamıştı karım benden bakışlarını kaçırıyor ama

dudaklarınıda küçük küçük ısırmaya başlamıştı zevk almaya başlamıştı demekki biraz daha devam ettik inelim dedim işaretle yok dedi devam edelimadam karımın eteğinin içine elini üstten sokmuştu arkadan elliyordu

içimden karım melek yine tanga giymiştir heralde diye düşününce bende bir tuhaf oldum ve acayıp bir zevk aldım terlemeye başladım

yanlarına gittim baktım adam karımın götü avuçluyor adama murata yani seslenerek istersen eve gidelim dedim adam hemen elini çekti ve yüzü kızardı

karımın yüzüde kızardı ve bana küçük bir gülümseme yaptı adamda teklifi kabul etti otobüsten indik taksiyle eve geri döndük kapıdan girer girmez ben karımı dudaklarından yapıştım muratta amını yalamaya başladı meleği kucağımıza alarak yatak odamıza gittik

ve karım meleğin her yerini yaladık benim alet büyüktür 22 cm ama murat bir çıkardı o nee at yarağı sanki kalın ve uzun 25 den fazydı karım zaten onu otobüste hissetmişti

adam hemen yarağını karımın amının dudaklarına sürtmeye başladı ve karım artık yalvarıyordu ne olur doyanakadar sikin beni diye adam girişi yavaş yavaş yaptı bende memelrini yalıyor
ve emiyordum adam her gitgelde karımın iniltileri duyulmaya değerdi bende kremledim götünü ve bende götten girdim ki melek bayılmak üzere artık dayanımıyordu bir hızla muratla ben beraber çıkartıp karımın yüzüne boşşadık ve saat öğlenden sonra 4 den ertesi gün sabah 10 kadar karımı siktik ama böyle bir zevk almadım bu zamankadar karım biraz zorlandı ama 3 günde anca kendine geldi artık yeni arkadaşlar yapıp sex hayatımızı daha genişletmeyi düşünüyoruz onlarıda yazarım bAY

1 yorum

  1. Unknown // 18 Mayıs 2008 02:43  

    bedne size katılmak isterim.çok güzel sikerim ve guruptan hoşlanırım.adnan_ahmet@hotmail.com

Hikaye

Sitemizin amaçı sizlere hikaye okutmaktır.Ufkunuzu açmak için hikaye okuyun.