Bizim buralarda gelin tıraşı denen bir adet vardır. Düğünden bir gün önce gelinin tüm vücudu temizlenir. Ağda türü veya jilet ile kızın bütün kılları temizlenir. Komşumuzun kızı Ayten evlenecekti. Annesi de bu görevi benim yapmamı rica etti . Bende istemeyerek kabul ettim. Eşim işte olduğundan bizde olmasının daha uygun olacağını söyleyerek Ayten i alıp bizim eve geçtik. Zaten altlı üstlü oturuyoruz komşularımla. Kıkırdaşmalar ve gülüşmeler faslından sonra Ayten e hadi başlayalım diyerek banyoya soktum. Çırılçıplak soyunmasını söyledim. Sibel abla kesinlikle olmaz ben senin önünde soyunamam , ben kendim temizlenirim dedi. Bende adettendir kızım bak bir tane bile kıl kalmamalı vücudunda ,yoksa gerdek gecesinin tılsımı bozulur dedim Olsun ben bir deneyeyim dediğinde fazla ısrar etmedim zira benimde çok umurumdaydı elalemin kıllarını temizlemek ama adettendir diye kabul etmiştim. Ben salona TV izlemeye geçtim o işine başlamıştı , 10 dk. kadar sonra bana seslendi . Sibel abla yapamıyorum yaaaa " gibi . şımarık kızlar gibi Bende istemeye istemeye banyoya girdim . Daha önce hiç o gözle bakmadığım Ayten benim uyarılmamı sağlamıştı . 19 yaşında olduğunu yazmam yeterlidir herhalde beyaz Ruslar gibi bir şeydi anlayacağınız. Almış eline jileti amının üstünü çok güzel temizlemiş ama arkaya doğru ve koltuk altlarındakiler kalmıştı. Banyo küvetinin kenarına . oturmuştu zaten permatiği aldım ve amının üst tarafına değdirirken ellerim titriyordu . Biraz böyle yaptıktan sonra domalmasını söyledim ve harika bir manzara idi . Sanırım hiç götten sikilmemişti oysa benimki genelde haftada bir sikildiğinden iyice açılmıştı.

S : Seninki yaşadı kız böyle göt nasıl sikilir ama derken hafifçe bir tokat atmıştım . kalçasına
A : Ne o abla canın mı çekti
S : Yok kız ama çok güzelsin dedim.
A : Merak etme arkanın değil ama önün tadına çok baktı benimki dediğinde çok şaşırmıştım.
S : İyice parlattım seni diyerek

Duşun altına sokmuştum zaten yıkamaya başladığımda ister istemez hareketlenmeler başlamıştı

A : Benimkide beni duşun altında böyle okşarda ondan hareketlendim abla
S : Sende kapat gözlerini nişanlınmışım gibi farzet
A : Olur mu abla
S : Olur olur

Başlamıştım amcığını okşamaya ve kız olmadığını da öğrenmiştim ya hiç yapmadığım bir şeyi yapıyor hemcinsimle resmen sevişiyordum çok güzel bir şeydi bu iyice yıkadıktan sonra yatağa attım ve başladım amını yalamaya ve alttan da parmağımı sokmaya . Çok zevk aldığı belli idi çünkü kıvranıp duruyordu altımda gözleri hala kapalı ve saçlarımı okşuyordu Böyle daha güzelmiş abla yaaaa Nişanlısından daha iyi yaptığımdan ve hiç canının yanmadığından bahsediyordu . Sen öyle san diyerek takma yarağı getirdim ve belime taktım. Gözlerini zaten hiç açmıyordu. Amının sularından iyice ıslanan götünü iyice de kremledim Hafifçe bastırdım ve ıııh diye bir ses duydum. Daha boşalmadığından sanırım itiraz etmemişti yavaşça kafasını soktum ve biraz öne kaçmaya çalışsa da almak istiyordu. Çıkarıp tekrar soktum ve sanırım alışmıştı. Önümde domalmış vaziyette Ayten ve ben onu takma yarakla götten . sikiyordum. Alttan da kendi amını ve benim amımı okşuyordu artık köküne kadar sokup çıkarıyordum zorla sıkı sıkı girmesi beni ve onu delirtiyordu . Birbirimize en güzel iltifatları en argo kelimeri ve daha bir sürü küfür ederek titreyerek boşalttım onu . 2-3 dk lık dinlenmeden sonra aynısını bana yapmasını istedim . Bana bir tane yetmiyordu ve amımada başka bir takma yarak koyup beni öyle sikmesini sağladım ve harika gidiyordu . Kalçalarıma tokatlar atıyor sıkıyor çimdiriyordu o dipdiri vücudun bana teması öldürüyordu beni ne yapsam ne etsem çok zevk alıyordum ve bağırarak boşaldım . O seslere Ayten in annesi gelmişti ama hemen . banyoya seslenerek baktığından bizi öyle yakalamamıştı bizde takma yarakları son anda çıkarmıştık. Ayten evlendi çoluk çocuk sahibi oldu ama beni hiç unutmadı artık annesinden daha çok beni ziyarete geliyor. Tabi ne için tahmin edersiniz.

0 yorum

Hikaye

Sitemizin amaçı sizlere hikaye okutmaktır.Ufkunuzu açmak için hikaye okuyun.